SEGMEN BEN ASHAARI : AKU , SEORANG BLOGGER !

 
 
BEN ASHAARI 
 sekali lagi join segmen Ben Ashaari, kali ini topik segmen sebagai seorang blogger. bagi aku peranan sebagai seorang bloger bukan setakat menulis atau upload gambo jer tapi turut memberi contoh kepada org yang membaca belog. besar peranan sebagai blogger tau, kekadg ia menjadi ikutan atau contoh dalam kehidupan. smua orag atau semua golongan muda, tua baca belog kite. so aku sebagai blogger akan berjanji tidak akan  menulis atau upload sesuatu yang melanggar adab adab blogger. 

hahaha aku mula menulis belog ni adalah untuk menambah pendapatan sebenyanye. gupe2nyer susah weii..aku tak tau nk mula cmner. ape tu trafic la..ape la...hehehe...yg aku tau cek berape org yg dh bc belog aku jer..serius kalo rezeki akuu meletup2 dengan menulis belog serius wei aku berenti kerja sebagai penjawat awam....SEEERRIIIUSSS...aku menulis belog ni juga adalah untuk menyimpan smua momen best hidup aku sebagai org, anak, isteri ibu dan blah blah.....nnati bile anak2 aku dah besar dier org leh baca sendiri belog ni. hahaha....

harapan aku dalam dunia bloging ni besar wei....nak tambah wit, nk belajar mcm2, nk tmbah kwn dan smua yang baik2 aje.so tunjuk aja dr korang smua amat dialu alukan, tego jer mn yg korang rase leh aku tambahbaikkan.
 
 salam pekenalan dari aku....




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...