SPONSORED part 1 : BIRTHDAY AKIF HAZIQ KE 3

 
 
Maaf kerana lama tidak mengupdated belog, perasaan ngindu yang menebal pada belog ini. Hari ni nak update birthday anak bujang aku sorang ni... sebenarnye dan sesungguhnye aku tidak plan birthday akif... bajet omak ko ni asik la lari jer... so aku senyapkan jer... just wish appy besday too abg akif... semoga menjadi anak yang soleh , taat kpd Allah dan ibu abah dan semua yang baik2 jer.
hehe... negok nk wish pun aku x pandai doa dalam ati jer...
pagi 1 mei tu ade kenduri arwah nenek en somi, so petang lepas abis mengemas tingal nak mengemas skit2 sebelum balik... tetibe pak long akif kuar kan kek dan diekori oleh mak2 sedara akif yang lain... perghhh aku terdiam terus weiii.... ape org lain celebrate besday anak aku... malu siot ... serius... tetibe mata masuk abuk plak... bile teringat balik... momen ni aku abadikan dalam belog nie... untuk anak2 baca nnt..
besday boy ape lagi very da excited la kan... kek lak tu... fabret la katekan.. muke hancem gile time org nyanyi lagu besday.... 





ermm... nampak tak ke'excited'tan besday boy itu... yang si kakak nk merengek2 ibu tak wat pun cm ni kat kakak... alahai anak... cube bace post ibu sblm ni ade gase nyer ibu wat...





yes adiah time... dapat 2 adiah satu from pak long satu lagi drp nenek lang... yang ni pak long bagi  yang lagi satu sory x sempat nak snap... ibu ko kan pemalas.... dpt adiah terus muke jem... terkejut... cm tak tau nk wat pe... yang pasti akif appy dpt robot... mmg dier mintak robot.. aku je wat dek....


ni la org yang mintak pak long belikan adiah utk akif...  ade kisah sebenarnya... 2 minggu yang lepas kami melawat umah bdk kecik ni...rizki namo eh... ade barang mainan yang amat banyak... hahaha... budak ni pandai jaga mainan dier...akif ari ni dpt ari ni selamat.... so akif berkenan dengan salah satu mainan rizki iaitu robot... tp aku terpakse sorokkan sbb akif akan mintak bawak balik... mane bleh anak itu rizki punyer... pg tu sebelum blik akif taye kat rizki.. pasl robot tu...tp rizki wat dek je... akif carik sampai blik tau... kami smua wat dek jugak la kan... sbb bukan akif punye... mane la tau rupe2 nye rizki mintak papa nye beli robot lain untuk akif... so sweet rizki... time kasih yer sbb bg akif appy...



ok bersambung

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...