ini guper nyer kj kakak ek.....

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...hahaha....sowy lame x update..nak cite pasal anak sulong aku ler ari ni...tahun ni masuk 4 tahun...pandai dier bukan main lagi...gase2 nyer ader jer benda baru yang dier akan wat...contoh.... aku dlm bp ari ni tak bp nak sihat batuk ngan selsema...dier leh g ambik ubat batuk ngan ubat selsema dier bgi kat aku siap nak sudukan aku lagi...heheh...lepas tu siap suro aku tido dan rehat lagi.

"ibu rehat...tido ek...kakak x bising..kakak main-main jer"

alahai tak sayu ker ati aku dengar dier ckp cmtu...siap leh mara atiqah lagi jgn wat bising.

cepat sangat aku rasa dier dah besar...br 4 tahun....


dan ini aktiviti yang kakak buat masa ibu tido ek.....ermmmm...kakak-kakak....



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...