aku dh x seksi lagi...hehehe

hehehe...pa da....dah tak ader citer la tu nak wat entry pasai seksi la pulok...hahahaha....tapi semua pompuan yg nk masuk umo 30an macam aku ni memang dah fikir macam-macam . terutama bab kecantikan dan kesihatan. ok la aku thn depan br nk masuk 30 thn.........OOOOMMMMGGG  kema dah tua kertu la....muka pun dah setat ader kedut-kedut...pastu asik ngadu pulak lutut dah sakit.....isssshhhh macam dah tua sanagat lak aku rasa...ok ari ni kiter citer bab kecantikan dulu ek....esok-esok kalo aku gajin ker ingat ker baru citer pasal bab kesihatan lak....

2 ker 3 menjak ni aku rasa yang aku ni macam tak cukup mengancam la... bile tengok jer majalah-majalah, tgk tv citer-citer drama ni ....aku makin rasa rendah diri la.... aderkah ini penangan aku mengandung kali ni atau memang tu hakikat nya.... biler tayer kat laki mak... dier kater oky jer...sm jer cm lom kawen...badan pun maintain tak naik...x kurus....muka biasa la tu....tak jaga memang la macam tu lain la kalo artis pegi pusat kecantikan.. pastu dier orang ader makan ubat memahal....yg sebotol ratus-ratusnya.....

haha..aku gelak jer....hehehehe..tersengih kejap... tapi aku memang tetap rasa semacam...aduhai...kang tak ambik tau kang.. laki lari...sedangkan yang cantik pun bini dier orang leh carik lain...alahai ni lak macam dak kema....
kan baguih leh cantik macam dier orang ni..kalo laki dier orang lari pun ader bepuluh-puluh juta lelaki lain tunggu...



hahaha...mimpi la ko kema.....terima la diri kiter seadanya....cinta sejati bukan senang nak carik....hahaha..walaupun ramai lelaki yg tgu ko...tp bukan cintakan ko pun buat per kan....jaga jer leklok laki ko tu.....wawawaa....

aku nak wat pepatah cmni leh.... zaman sekarang ni jaga anak ramai lagi senang dari nak jaga laki ku
sorang...heheheh....



p/s : ibu mengandung wat entry merapu ni....

  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...