BEN ASHAARI , AWAK la pulak !


jom join segmen ni.....saper lagi kalo bukan ben ashari...segman cm ni...aku copy paste je balik k...

  1. Buat satu entri baru .. letak header BEN ASHAARI blog
  2. Tajuk : BEN ASHAARI  , AWAK la pulak ! dan linkkan ke entri ni ..
  3. Kemudian di ruangan komen , buat ayat bermula dengan AWAK ..... dan hanya perlu satu noktah saja .. Cukup.. haa.. tamo berjela jela dan mengarut.. kalau mengarut aku ada hak untuk delete komen tersebut..
  4. Selepas bina ayat tersebut , sila tinggalkan url entri penyertaan korang .. haaa..
  5. Boleh hantar berkali kali TETAPI dengan ayat yang berlainan !
  6. Pemenang akan ditentukan jika TIADA KOMEN selepas komen terakhir dengan perbezaan masa selama SATU JAM !
  7. Tempoh pertandingan , sehingga esok ... atau selepas ada pemenang..

    aku makin maleh dh ni...sory...



9 ulasan:

  1. @POPterima kaih....sudi2 la....

    BalasPadam
  2. hai selamat hari khamis!!

    http://meckomecka.blogspot.com

    BalasPadam
  3. @Meckselamat ari jumaat la...dh ptg kan..hehe...tk sbb singgah

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama14 Julai, 2011

    dtg sini !!

    http://aku-ar-anonymous.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-awak-la-pulak.html

    BalasPadam
  5. Singgah dari segmen B.A.. salam ukhwah.. :)

    BalasPadam
  6. singgah dr abg BA. datang follow sini ...

    follow la sini jugak kalo sudi ^____^

    http://soliciousstorynory.blogspot.com/

    BalasPadam
  7. Awak lah..saya tak nk

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama15 Julai, 2011

    Awak saya join juga...hehe

    Tumpang follow awak ye... :)

    Segmen : Gadget Kesayanganku

    BEN ASHAARI , AWAK la pulak !

    BalasPadam
  9. @AMMAR YASIRAWAK terima ksih singgah sini...

    BalasPadam

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...