aku luper btul ni...harap maaf...betul-betul...luper...

pergh.....ape la tipon ni pepagi dh memekak..tpon uma bunyi...hndset bunyi...tu lom sms masuk lg tu...eeeeee..aku dh angin ni...naper la dier org ni x bagi lansung aku nk tido sampai tgh ari...k...kejap-kejap aku bagun...bukak jer mata jam 9.30 pg..awal lagi....aku pun angkat tpon .....

aku:  "hello, asalamualaikum" (nada marah tp lembut)
kak lang : " waalaikumsalam, hello kak long..dh sampai mn?"
aku: " kak long kat umah, naper?"
kak lang: :" la...kenduri dah setat..tgh makan ni...kan ari ni kenduri umah ayip..cukur jambul ngan kekah"
aku:" istagfirullah...kak long luper.............btul...btul....btul luper......k kak long tayer along jap."

cit...@!%#^#$()@*$*_)@$...aku membagangkan diri aku sendiri...macam maner leh luper ni....aku salah sebab leh tak igt ader kenduri kat kg....btul-btul x igt.....aku igt bender lain jer...aaaaaaaa.....

MAAFKAN AKU........

aku igt nak wat bender lain ari tu......jeng-jeng....bersambung....macam drama lak...hehehe...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...