pendapat kalian..plssss...

erm....skrg ni sperti yg smua maklum la kan...harga emas memang tidak penah jatuh asik naik jer...oleh itu ramai yg mengalakan membuat pelaburan emas ni. aku x beraper clear sgt pasal proses jual dan beli ni...ape yg aku tau td bdk opis aku citer cm ni.

ari ni harga emas segram  =  RM 166 (sebelum pukul 12 thg td)
dier rekemen beli 10 gram = RM 1660 (ni kiter beli kat bank2 tau.ckp kiter nk beli emas 999 bentuk dier
                                                              cm duit syiling 50sen tp tebal)
ko org byg kan kalo harga emas tu hari senin ni naik RM 180 ko orang gase bp? ko rang dapat RM1800 tolak RM 1660 = RM 140.

tp kalo ko org pandai main lps 6 bulan agak2 beraper???

hehehe..teruja lak gs nyer....aku bagi pendapat jer...lom beli lagi tgh tgk keadaan lagi pun pulus xder la nk beli byk tu...kalo ader aku dh beli skrg ni dh...dr beli bb ker baik tmbah wit untuk ms depan.

ni pendapat tau...kiter kongsi sesamer kalo ader sesaper ader maklumat lengkap pasai ni...

k salam


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...