blog yg aku suker sgt terjah...

aku mengaku yang aku memang jarang sangat update blog, bukan malas atau tidak ada idea tp masalah lain. tidak payah aku menguraikan masalah-masalah tersebut. sebab sepanjang aku bekerja di bawah sektor kerajaan ni ALASAN memang tidak dilayan. Semua itu setakat ayat untuk membebaskan diri dari masalah sahaja. Aku pun sudah terbiaser mengamalkan sistem tersebut.......no alasan...alasan..
baik ari ini aku terpikir nak wat pengakuan...mula-mula aku wat blog...aku tiru blog cik adik manis ni...aku dh jumper dh orang nyer manis sekali. aku lak jenis pemalu sikit orang nyer so x byk citer la...tp smpat gak borak pasai projek VCO dier yg tengah meletup-letup di pasaran... saper lagi kalo bukan cik marcello ni


lepas tu..akak bukak jer blog sesaper yg aku suker n kalo aku suker aku add sesuker ati sahaja. oleh itu aku terjumper blog ni dr blog mn x diketahui..aku luper la...blog ni memang gajin aku masuk..ader jer entry br mesti aku baca nyer la..n komen la ape yg patut. sepanjang aku mengenali beliau aku gase beliau seorang yang sangat baik ati sbb selalu mengofferkan diri beliau membantu aku...terutama cara untuk mengedit blog...terima kasih sebab sudi tolong saya....terharu ni...n dier adalah seorang anak yang baik...susah nak dapat skrg ni... entry beliau ader perkataan mak and ayah...

MAAF saya x pandai nak copy awak nye header...harap maaf......http://www.liyanaa.com. dekat blog beliau juga ader tips untuk edit blog...sempoi giler....terima kasih sebab sudi balas komen2 saya..

lepas itu....aku terjumper satu belog lagi iaitu http://www.raracandyfloss.com orang nyer pun peramah leh dikatakan setiap komen aku dier balas....senang rasenyer ati biler kiter komen dier reply balik...dier pun antara orang yang bayak menyumbang teknik2 pengeditan belog ni..hehe...dier tgh bahgia sagat sekarang ni..so aku pun appy untuk dier...semoga segala yang dirancang selamat k.. 




pencetus idea yang ala jepun plus korea kot...muke bdk ni ala gitu....tarikh lahir beliau samer ngan aku ler...so ko orang agak2 perangai aku n beliau same x...hehehe...beliau ni ok je..cool...n comei....beliau seorang jer yg add aku... terharu sih..mn ader blog tegar yg berjaya cm dier nk add aku yg tak bernyawa di dunia blogger ni...tp terima kasih sesgt2...terharu lagi ni...ailyl rozanna terima kasih sbb sudi add aku...n dier ni pun ade teknik2 utk mengedit gak..


hebat x orang2 yang aku rujuk..hehe..hebat-hebat ko orang mmg hebat...ok tu jer untuk ari ni dan ari-ari akan datang....
ader sumur di ladang leh sy menumpang mandi
 kalo ader umo yg panjang saya wat entry lagi ..

salam..

3 ulasan:

  1. thankyou dear. terharunyaaaa :)

    BalasPadam
  2. hehe..same-samer..tgk awak jugak yg reply...saya yg ptut terharu sebenar nyer..

    BalasPadam
  3. irine tak suka update belog lah. penat tunggu

    BalasPadam

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...