NAK BlackBerry® Torch™ 9800 !!!!!

 
salam pagi ahad..hehe...aku dh lm na berangan nk blackberry nie...tp lom tertunai la hajat di ati...n aku x tau la np kali ni... BLACKBERRY TORCH 9800 ni membuatkn tido malam ku tidak lena...biler terdgr jer blackberry ke blueberry ke dada aku bedegut kencang..adakah disebabkan oleh bentuk nyer yg aku gs cm best jer...



chantek kan...hehe....stylo giler ni...leh tolak2 lagi...cun giler aku ckp...


jeng2..amacm sais dier...kurus...lurus n straight jer...tp lebar skit...bia kn lebar ke x..yg penting aku dh suker!!!

tu ader la serba sedikit tunjuk pengenalan pd fizikal look nyer...function2 yg anda kene tau...mcm2 ada...


fungsi yg lain...

- A-GPS support
- Java MIDP 2.0
- Social feeds
- BlackBerry maps
- Document editor (Word, Excel, PowerPoint, PDF)
- Media player MP3/WMA/eAAC+/FlAC/OGG player
- Video player MP4/WMV/H.263/H.264
- Organizer
- Voice memo/dial
-8GB expandable  up to 32 GB with microSD card
-kamera 5MP
- leh bkak skali serentak pastu leh minimize cm kiter wat kat pc...

TP MIMPI AR NAK BELI...ni aku nk join contest.so aku gase meh ko org join skali...cara2 nyer adelah sprt berikut:

1. G kat nuffnag jd ahli dulu pd sesaper yg lom jd ahli.
2.Pastu tgk la cmner nk wt kat nuffnag tu.
3.Dh abes bc ko org mesti tau dier suro wat per..ko kene create satu entry citer psl blackberry torch 9800 ikut cara you all sendili.
4. tarikh tutup 30 Oktober 2010.
5. pastu tgu la..mng ke x..hehe..

KALO KO ORG X SABO SGT g reg kt celcom terus .
28 Oktober 2010 ni celcom ader wat majlis pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800 dan sp pembeli 100 org yg terawal , 3 barangan akan jd milik anda secara PERCUMA:

jabra bluetoothheadset worth RM125
8GB MicroSD worth RM68
Enginezer portable worth EM58

aku dh berangan2 dh ni nak pakai  BlackBerry® Torch™ 9800,hehe...meh kiter sesamer join contest ni x rugi pe pun...

salam

P/S: ku sdg berharap giler nie..






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...