ASSALAMUALAIKUM

lama dah akak tak update blog ni.. lame sangat sangat.. akak update sebab tengah bosan menunggu public datang. sekarang akak duduk jaga kaunter, hari ini hari ke 5. walaupun berat hati akak jaga kaunter apakan daya. SAYA YANG MENURUT PERINTAH. akak pun belum penah dapat APC. 
Lagi satu, akk tengah befikir hendak menambah pendapatan melalui media elektronik ni... tapi tak tau macam mana.. tegak kawan2 bloger lain macam masyukkk jer.. akak nak la jugak wat cmtu.. kalo bejaya alhamdulillah.

so sesape yang bley bantu akak bley tingalkan komen no wasup ke....


muke kena duduk kaunter....

selamat menjalankan tugas smua.. semoga diber kerberkatan dan dipermudahkan segala urusan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...