teman baru...

 
 

sejak dua menjak ini aku ditemani kawan baru...bukan maksud baru kenal. tapi dah kenal lama cume baru nak rapat. kawan yang sebelum ni hilang kot. hahaha...aku nie pepagi mest kena sarapan dulu kalo tak memang tak boleh buat keje. bile tanye ajak makan tak nak...sibuk jer memanjang ... takkan aku nak belapar lak kena tunggu dier. so aku cari kengkawan yang makan sama mase dengan aku..dan tak payah nak terhegeh2 lagi...


aku bukan la jenis memilih bab makan janji bleh makan...perut keyang...alhamdulillah...pasal sedap ker tak...korang igt tukang masak tu xde mood ker...kekadang sedap..kekadang tak...manusia kan...


ok la, kalo ada sesiape nak ajak makan roger je...aku kan kuat makan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...