citer semalam..


petang semalam half day...g anta bdk kecik nie cucuk sethn...Ya Allah...cepatnye masa tu kan...dah setahan dah ifa...masa nak tungu giliran bukan main mengamuk lagi nak turun main...aku lak bleh lupe nak masukkan kasut dier dalam kete ...so dier dah mengamuk aku terpakse lepas kan gak dier berkaki ayam...hahaha...bukan main girang lagi bile dah dapat bejalan...g sane g sini...

ifa ni wat mase ni paling kecik, manje sangat kot ngan aku x leh ilang..nak bekepit jer..masak nk ikut...mandi nak ikut....nak aku mengadap dier sorang jer....kalo tak layan menages sampai merah merah muke...orang lain pujuk pun tak nak...aku gak dier nak...hahahahaha....

berat 7kg...tinggi smua ok....makan ...sentiase berselera jer...bagi ape jer dier telan ...nak nak.. dier mintak....masa cucuk aku mintak apak dier yang pegang....sesajer bior bagi apak eh gase lak...aku kat luar jaga si abg....aku dengar senyep jer...sunyi kat dalam bilik cucuk tu...ermmm .... jeng jeng...apak eh kuar gtau dier cm x gase ape ape pun mase cucuk ...rilrk jer....muka cam xde perasaan....hahahaha....anak anak...macam macam la korang ni....

haha...nanti story anak anak yang lain lak k... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...