Mendung...

Mendung la rini.... ari sabtu aku atau semua ibu ibu yang bekerja akan bertungkus lumus membuat kerja rumah.  Masalah aku sekarang ni adalah basuh baju... seminggu ujan... baju yang besidai tak kering blom termasuk baju yang belum basuh...

Nak jadikan cerita umah aku ni belom ade porch lagi so bile sidai baju confirm kat laman yg tak berbumbung...

Pening la.. jangan salah faham yr aku bukan salahkan ujan tapi penin macam mane nak setlekan masalah..

Sidai dalam umah ermm umah den kocik yo... jalan pun belaga laga bahu... hahaha.. takpe la sel sel otak aku ni dah tak bekembang la...

Dah ujan nk g angakt baju...

Kema ari dah ujan....��

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...