coklat part 2

 
 
aku sambung cerita masa lawatan hari tu, wahai anak anak ibu sekiranye anak anak ibu bace belog ibu ni nanti jangan marah yer... mungkin bukan semua cerita atau peristiwa yang sempat ibu buat entry atau ceritakan kek cni yer.. banyak faktor yang menyebabkan tak diceritakan di sini.. sory yer anak anak.
 
pada waktu lawatan itu, cikgu kakak dan angah asing kite, so ibu naik bas lain...kakak dan angah naik bas lain. ibu takde story la pasal ape yang kakak dan angah buat dalam bas masa tu. cikgu beritahu kakak dan angah serta kawan-kawan tengok frozen dan buat bising dalam bas.
 
masa lawatan pulak...semua sibuk buat hal masing masing. ibu pangil ambik gambar semua sibuk berkejar kejar main. oleh itu, ibu tak dapt nak snap gambar yer...jangan marah ibu. sebab gambar gambar ibu lagi banyak dari u oll...hahahaha... untuk tatapan anak anak ibu nanti .. ini jer yang sempat mama tangkapkan...
 





 
 -THE END-
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...