cokelat part 1

 
 
hari sabtu 15. 11.2014, ikut rombongan sekolah kakak dengan angah ke kilang cokelat Beryl's dan Pusat Sains Negara. Cikgu awal-awal asingkan ibubapa dengan anak-anak...makna ade 2 bas. Satu Bas untuk ibubapa dan satu bas lagi untuk murid-murid aka anak-anak. 


 belanje skit gambo mak yang baru selesai bershoping...nampak beg plastik tu satu jer tau...tak beli banyak...almaklum ujung bulan..

apak eh koje..kena bawa si kecik miut ni sekali..penat dok mengendong dier jer... si kecik ni bukan suke dok dalam roller...


haha...balnjer korang semua tengak gambar aku jer sebab budak budak dengan cikgu.. parents time nie macam halimunan.


ni gambar kandid kami selepas makan tengahari yang sempat...itu pun cikgu dah bising cepat cepat...KFC jer pun.


gambar ini jer yang ade masa kat pusat sains, sebab anak anak kesayngan lansung tak pedulikan mak dier..bizi memain.tengok muke memasing tak ikhlas begambo sebab penat.

hehe, tu je gambo aku yang sempat disnap oleh adik aku...tq ye adik...hahaha....gambo bebudak ni .... aku wat entry lain lak....




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...