Berbakti pada tanah

Kawasan belakang umah aku ade la tanah sikit... dari ditumbuhi lalang atau membiak kan nyamuk atau binatang bebisa...aku terpikir nk menanam... hehe

Sius sesungguhnya aku bukan reti nak menanam nanam nie... so mintak la mak aku serai...taya sekali cmner nak tanam...
Senang la weii... budak budak pun boleh tanam... gali lubang pas tu tanam serai dengan akar akarnyer sekali.. siram lepas tu tggu la dier membesar dengan sihat nyer... xyah letak baja pun.... janji siram.. dh ok... gemu gemas serai aku...

Skrg ni pelan nak tanam bawang pulak.. beli daun bawang membazir.. bukan banyak nak pakai...lebih membazir... dah la daun tu cepat layu...sekali ngan daun sup... best of luck too me...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...