sikit sikit ...

 
 
 

alahai bende paling malas kalo nk wat permohonan adalah isi borang... bleh tak masuk jer no. kad pengenalan...maklumat terus kuar.. xyah nak isi-isi borang lagi dah..manual maupun online..letih tau ambik masa lame...haha..aku membebel jer kebelakangan nie...

berbalik pada borang korang nampak tu...aku nak bkak akaun utk anak anak...siap wat potongan gaji ...sikit sikit lelame membukit kan...aku bukan la begaji besau sangat so utk 4 org skaligus ni...skit je la mampu...yang penting ade simpanan skit xpe...sethn...dua tahn..10 thn jadi banyak...

dengan keadaan yang smua pakai duit ni..aku tak dapat bayangkan mcm mn keadaan anak anak kite sok plak...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...