citer pelajar jatuh siling

 

marah betul aku bile baca pasal ni, kenape la bleh bergurau smpai macam tu sekali.
Ya Allah, lebih buat ati aku sakit arwah tu anak yatim tinggal ngan atok  mesti bukan dari keluarga yang beduit. tah tah tu jer pensel pen pembaris pemadam yang arwah ade.
lagi lagi thn ni nk ambik PT 3. arwah jatuh smbil mengenggam erat tau pensel tu..itu bermakne pensel case tu amat penting untuk arwah.

sedih aku, betul ..begurau...bkn ade had nyer ker....iyer betul bdk lagi...tp ade otak kan np la x pikir atau crik cara lain nk bergurau. aku kalo bab bab yg menyakitkan ati dan x pakai otak ni mmg wat aku sakit ati...lg lg kalo melibatkan faktor keselamatan dan nyawa.

bergura kena ade tempatkan.

credit : 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...