SEGMEN Ben Ashaari :Impian aku, seorang blogger

 
 
BEN ASHAARI


Lame sangat dah aku tak update belog aku ini. Inilah masanya aku aktif semula beblogging, ini kerana aku respek wei ngan bro ni, semangat dier bblogging sampai berenti kerja dan terus bebloging. Bodek dulu bro Ben Ashaari hehe.....so dier wat segmen untuk bantu kami yang baru lagi mentah ini untuk menjadi seperti beliau. Jom join sesamer...
 
Latar belakang 
kema, ibu  kepada 4 orang anak, bekerja dengan gomen. Keje kat PDTAG Bah Pendaftaran. Umah Kek Somban keje kek Alor Gajah. Ulang alik dari somban ke Alor Gajah tia-tiap hari. Kalo nak tau lagi korang leh Folow aku.

Kelebihan belog aku
personal belog tempat aku cerita semua tentang aktiviti harian aku, anak-anak, kerja. kekadang jd tempat lepas geram gaks.. ermmm kalo ade opismate bace harap cm korang tak bace la yer.

Kenape nak beblog
ikhlas aku mengaku untuk menambah pendapatan sebenarnye. tapi aku masih xtau macam ner nk wat wit dgn belog ni. aku tgk BEN ASHAARI ni dpt je wit. Macam mane dier buat.
 
oleh itu besar sebenarnye impian aku dalam dunia beblogging ini. kalo dapat sokongan dan tunjuk ajar dari smua aku amat bebesar ati. 
 
aku curi waktu keja ni untuk update belog nie weiiii.....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...