Giveaway Santai bersama Azwar, Huda dan Mamaniza

 
 
 
http://nurfarahudahud.blogspot.com/2014/09/giveaway-santai-bersama-azwar-huda-dan.html
 
 
bagi aku gelak dulu bleh...hahahaha....sebenarnyer aku rase cm dah tua sangat la pulak bile join blogwalking ngan segmen dan giveway ni. ermmm....so aku kenala join jugak sebab untuk mempromote belog aku ni..
 Giveway ni aku join dari klik sini. 
korang kena folow dulu cik puan ber-3 ni 
 Azwar
Huda 
Mamaniza 


PERTAMA : 
 
Copy link dan gambar di atas seperti biasa dan tajuk entry "Giveaway Santai bersama Azwar, Huda dan Mamaniza.

KEDUA:
Jawab 2 soalan

a) Apa pendapat anda atau berikan sedikit comment tentang blog Huda dan Azwar Syuhada?
     PINKing hahaha....simple dan yang paling penting senang nak baca. 

b) Apa yang korang dapat dengan ber - blogging ni? Dan apa faedahnya? *berikan jawapan yang
     ringkas sahaja.
    Pendapat aku ber-blogging ni ramai kawan baru yang boleh berkongsi citer dan pengalaman 
    masing-masing. dan faedah dapat kawan dan boleh wat wit. 

c) Lengkapkan slogan ini (slogan tidak melebihi 30 patah perkataan) - Blog Mamaniza menjadi 
     pilihan saya kerana....mamaniza seorang suri rumah dan beblog sepenuh masa dan setiap entry   
     yang diupdate dapat memberi inspirasi dan maklumat kepada pembaca. 


Kretiria pemenang
....dipilih oleh meraka ber-3
......sbb menang entry yang kreatif dan slogan yang menarik.
 
hadiah buka di sini

selamat berjaya ...
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...