Benci betul

Sampai jer kat umah terus on tv bukak chanel 104 astro nak tengok AIM tibe tibe dier masuk dan dengan selambanyer tukar chanel 811...

Perghhhhhhhhhhhhhhh.........angin terus naik sampai aku gase leh kuar la asap...macam cite katun. Hahaha.....tp mmg angin giler nie nak mare nanti org kate derhaka ngn.suami lak... sekali diulangi aku memang tengah mare gile nie. Smpai kkak yang xder kena mengena aku marahkan.

Dah la penat memang dah set blik nie tgk AIM sebab leh rilek2 sambil makan dan dengar lawak Nabil....eeeeeee aku tengah geram lagi nie....tp xdpt mane tak baran jdnyer ... kalo korunk leh tengok muke aku skrg nie memang muke tahi....aku begang siot....

Dah la pegi widow soping tadi tak membeli pun ingat balik leh la.....arrrrrrrghhhhh

Dah la..... xoxo Ta da

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...