sensorang sudah....

tetibe idea nk menulis byk lak ari nie... nie semua pasal mkn pagi td....aku sensorang g tapau...mkn pun sensorang kt opis....xdee member roger pun ajak mkn..dan tpon ker...sms..wechat.watsup..ty mkn aper...nk tolon bungkus ker... tidak ada....sekarang aku terasa keseorangan sangat.. ker perasaan aku jer...tah la...mood down giler nie...arap2 x lm la perasaan nie melanda jiwa ini...semakin ari aku rase down sgt...sgt2 down...sekarang ni aku x berape nk beckp sgt...diam jer...org ty br la aku berckp kalo x...lebih baik diam...diam itu lebih baik sebenarnyer....biarkn la lelame elok la kot....hahahaha...

mungkin dh memang dr dulu kot...aku mmg x akan ader kwn yg btul2 kekal smpai bile2....dier akan beakhir cm2 jer...smada tuka unit...klas..pejabat....atau yg mendorong kpd ke arah itu....hahaha...aku dh masak sgt dgn diri aku nie..kekadang aku rase misteri sgt....sgt2...

k la....nnt aku tulis lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...