hehe..takder aper yg best sepanjang ari nie...pepagi dh bz dgn program 5S creative...penat sih wat lawatan zon ke zon...tp dapat makan free...wit makan ari nie jimat...pagi aku bawak bekal...tengah ari lak...dapat makan free..itu pun sebab datuk DO ngan paanel nak balik umah cepat....rehat lamekan ari nie...hehehe...

berita terbaru aku selain aku mengandung lagi..hehe....aku dapat interview nie.....uhuu...ader peluang ker....ader 60 kekosongan jer...yang dipangil untuk interview ramai....memang xder la....
tp itu pun dah buat aku seronok sih....


Tarikh/Masa
Kod
Jawatan
Tempat Temu Duga
11/6/2013
08:00 PAGI
2200
PENOLONG PEGAWAI TADBIR GRED N27BILIK TEMU DUGA 1
PEJ. SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SEMBILAN
TINGKAT G, BLOK C, WISMA NEGERI
70503 SEREMBAN, NEGERI


hehe mudah-mudahan semua nyer ok jer....kalo ader rezeki x ke mana kan....doa jer...so nak kena bebaca aper yang ptut nie...so sesaper yang ader pengalaman leh la kongsi-kongsi tip interview untuk jawtan nie...

cau...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...