campak...

xtau nk tulis aper...sebulan nie aku cuty abes..smpai btul2 cuty abes...sbb 1 umah kena cmpak termasuk aku...kecuali hubby...hehe...trajes abes..ko bayangkan mula2 kakak kena...confirm seminggu aku ambik cuty lps 2..akif ngan angah...seminggu lagi...nasib time aku kena dpt mc...seminggu wooo...mane la org opis x bising...sibuk dok mengira cutty aku...aku tau dier org ambik berat tp xpayah la susah2...1 opis wooo kire cuty aku..

alasan..risau cuty abes...ko kan mengandung...nak raye lagi...tp aku nk wat cmner...ader ker org nk jagakan bdk kena cmpak...sedangkan aku g check up ari tue pun nurse tu leh suro member dier take over...sbb nurse tu lom kena campak lagi....so cuber citer aku nk wat cmner....kena cuty la kan....

kalo g swasta bwk bdk confirm leh dpt nyer mc...tp aku maleh...tetap nk menjawab jugak..np ambik mc lak...susah la...xper ini smua ader hikmah nyer...aku redo...

kj....tah la..mood lom dtg lg..smua dh lari...sbb cuty byk sgt....so aper yg dipelajari asik ilang jer....byk na dosa kot...tue yg ati nie susah nk trime ilmu..hahaha...kena mare...kene umpat pasal salah buat....dh biase. ...lali dh...skrg tibe masa nak carik blik mood keje yg ilang ini....susah la ati ni..asik salah jer....ini leh susahkan smua org...

jgn gsau budak opis x bace blog aku ni...hhaha...gambo xder la mase kena campak tu...xder mood nk begambo...selekeh abes...skrg aku dok menebalkan muke yg penuh dgn parut campak..aduiyai segan sih....nasib ler....

ok la..nnt aku update lagi yer...uhuu....nk setat blik aktif la..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...