jeng jeng


fuhhh........ader citer br nk kongsi nie.....aku mengandung lagi.....hahaha...akif baru 11 bulan....kalo org ty kenaper la x plan.....x penat ker....x takut ker....aku xde jawapan la...itu smua rahsia ALLAH....Dia maha mengetahui segalanya...xkab nak dera aku...cuma nak uji kot....tahap pertama nie...aku gagal la...seminggu aku cuty....mornin sickness....bangun jer dh penin...mual....muntah....terus x g kj....seminggu....ko ader......kesian kwn2 kat opis..dh la keje byk....dgn 5s lagi....tp kalo aku kj pun...mmmg x membantu....x larat oiii ....... mkn lak...ader mkanan tertentu yg leh ditelan...tp muntah blik...uhuu....so ari senin akan kembali bertugas.....insha allah....doakan aku kuat dan sihat yer.... n doakan bby dlm perut nie pun ok....baik dan sihat.....aku btul2 montak maaf kt smua ofice mate aku..dier org mn bc blog aku.....hahahaha...dh la aku nk wat kj lain....supaya leh menghilangkan mabuk ku ini...
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...