cuti lamer yer...

hai...hehe...aku lom bersara lg tau...cuma cuti dr dunia blog....patah hati pun yer jugak....lepas difikir-fikir balik aku blum cukup berusaha untuk menjadikan blog aku ni baguih..hehe...berangan...bukan itu jer..aku baru abes rcuti bersalin..anak ke 3 ... kali ni lelaki ...hero ibu...nanti dah besar leh jaga ibu...insyallah..
pengalaman besalin kali kena jahit dan pecah air ketumban... sblum ni takder yang pecah air ketumban ngan jahit..yg hero ni lak kena...perghhh... pengalamn siot....hahaha....aku ambik cuti 3 bulan bukan sebab yang ini bby boy tau tapi aku ade masalah...susah nak cerita...buat masa ni biar la aku tanggung sendiri dulu...pada sesape yang mengenali aku.. dan baca blog ni harap korunk fham dan jangan taye bayak2 yer...aku tengah menghadapi masa yang sukar sekarang... susah aku nak tanggung sendiri tapi selagi mampu aku cuba....Allah tidak akan memberikan kita ujian ini sekiranya umatnya tidak mampu menghadapinya dan sebenarnya Allah rindu dengan kita sebab kita dah lama tak mengadap Dia.Aku tetap happy dengan kurniaan Allah ini...Alhamdulillah...

ni gambo bby boy saya...lahir pada 1 mei 2012, 3.2 kg.

2 ulasan:

  1. hehehehe..... da ade boy and girl...
    tahniah..

    BalasPadam
  2. @@YUNID@TIhehe...time kasih...awk bile nk tambah...

    BalasPadam

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...