eratkan lagi~~~


sekarang ni ade macam-macam cara utk mengeratkan hubungan sesama kita. paling top dan hot sekarang facebook ngan twiter...maaf twitt aku x bp pandai la...tp akaun ader...hehe jgn gelak k...tapi untuk golongan yang lebih berusia..contoh mak-mak..nenek-nenek n lain.. meraka ni bukan tau nk guna tenet ni..so ader cara yang lain dan lebih muadah..iaitu tpon...itu pun kedang kita maleh juga untuk menghubungi meraka ni...aku pun selalu mempunyai alasan yang sama...maleh atau mungkin takde ape2 so buat ape nk tpon....taya kabar bukan susah pun..sejuk hati dier org kat kampung bila kita ambik berat pasal dia org...ini tunggu die org tpon bg tau sakit atau ade kenduri atau etc baru nak gerak balik kampung atau tpon balik...

ni ade contoh klik sini

mana tahu kita boleh berubah lepas dah negok ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...