diuji lagi~~~

thn ni aku kena uji lagi~~ujian yg amat sakit~~x leh nk citer detail k...xnak korunk pikir aku mencari publisiti lak...persiapan raya bab baju-baju raya smua cukup la kot mungkin tambah sesikit lagi nnt...kasut kakak jer yg blom beli..tahun ni aku tak menghias rumah...hehe..rumah aku biase-biase jer..orang panggil ape..umah anai-anai..hahah....tu jer yg termampu nak buat maca mane kan...lom mase lagi kot nak mencantikkan umah...tahun nie raye kat umah mak aku..yg jauhnya beberapa blok dari umah aku..jalan kaki pun leh sampai la...aku akan balik ke kampung suami pada raya pertama dan kebarangkalian aku akan setat keje awal. cuti tinggal sikit der...tapi tengok keadaan la yer...
mood raya sebenar memang xder..tp anak-anak membantu menaikkan semula mood tersebut. dalam keadaan diri ini 'kosong' anak-anak yang mengisi kekosongan tu..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...