terima kasih

 
 
erm...baru lepas update belog yang satu lagi.. update koleksi handbag terbaru tau..cantik-cantik..semuanyaen yang menarik... dan kebanyakkannya paten-paten yang ader smua aku suka....hehe...kalo gajin singgah la ek kat ayoikemacollection...kalo tak beli pun xper shared ler ngan kekwn...byk lagi yg belum dibuat kat belog tu...belum abes mengedit...so kalo sesaper berminat email jer @ g kat page aku...
 
ayoikemacollection@yahoo.com
http://facebook.com/ayoikemacollection
 
sowy la...tak banyak la nak kongsi bab-bab lain...aku sekarang ni sibuk dengan aktiviti kat opis ...tak lame lagi ader pengauditan semula 5s. Menyibuk la jugak sikit-sikit..tu belum masuk nak settlekan kerja-kerja hakiki...almaklumlah x lame lagi nak cuti...tak bestla rasanyer tinggalkan kerja tu macam itu saje...kesian kat penanggung tugas aku sok...dh tu skrg ni pulak pejabat nak wat aktiviti sukan dalaman. erm bab ni aku serender..gile ke ape nk suro aku main netbal ngan futsal...itu pun dier org suro jugak main sukan dalaman contoh congkak n etc....sebenarnya dh x larat..mesti blik lambat ...sampai umah nk juga kemas umah ke masak ker...tu blum blas mail2 yang nak order brg...nak kena layan customer maya ni ssh skit...dier org nak fedback cpt...ermmm...harung jer la...mintak-mintak la rezeki murah kali ni....sememang nyer org baru nak lahir ni so perbelanjaan dah makin meningkat...ermm kena la crik pendapatan lebih...insyallah ade rezeki...cuma kite berusaha jer...so aku memerlukan kerjasama korang yer....
 
nasib baik la husband aku ni leh tolong wat keje-keje umah.....masak jgn ckp la...skrg ni dier dh jd chef terhormat kat umah ni tau....aku leh la bersenang-senang membalas mail dan mengupdate koleksi-koleksi baru...alhamdulillah..terima kasih..
  

1 ulasan:

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...