perasan ker tak ?


Orang yg tidak bahagia di rumahnya,tidak akan bahagia di tempat lain.
Orang yg tidak dicintai keluarganya,nescaya tidak akan dicintai oleh sesiapa pun.
Orang yg mensia2kan hari ini,sudah pasti akan mensia2kan hari esok. 

ari ni selasa aku mulakan ari ni dengan satu perkataan MALAS..... aku ngantuk lagi ni...mood nak keje hilang tetibe..kenaper?? jgn tayer...malas nk jwb...tp berbalik kepada kata-kata kat atas tu aper yang korunk fham...aper yg aku tau aku mungkin akan mensia-siakan ari ni.....t

tepuk dada...eee silap tepuk kepala biar otak begegar ...br wat keje....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...