tambah rezeki dengan churp-churp

Asalamualaikum dan Salam 1 Malaysia,  macam biaser la..aku kalo dah update belog seari 2 byk, pastu lansung ilang sampai 2 ke 3 bulan.. so arap2 lepas ni aku x hilang lagi la ek...aku nk fokus kat belog ni...so meh kite tambah rezeki yang ade dengan churp-churp lak....



so yang aku faham churp-churp ni salah satu dari iklan yang same fungsinyer mcm nuffnag




tapi blogger2 yang dah meletup-letup dalam dunia belog ni gemar sgt dengan churp-churp.. dier org kater lagi cpt wait masyuk...hehe..aku jgn taye ek..folower pun ciput jer...ko rg mungkin leh try daftar churp-churp ni



pastu korang aktifkan semua FB, twitter dan email. pastu krang pegi kat dashbord/reward belh tgk pasai iklan yg korang nak sharedkan...

so mcm biase pandai-pandai korang la mcmner nak iklan 2 sampai kpd org gamai k...

selamat mendaftar....ta ta ti tu tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...