macam~macam hal

as salam dan salam 1 malaysia dan salam BR1M..pergh minggu yang memang memenatkan atau aku yang saja cari pasal..erm.. Aku nk mula yang mane dulu ek...kasi abes dlm satu entry jer..
Ok pertama berat aku naik 7 kg dlm sebulan. Doktor dh setat bebelkan aku, check darah ngan kencing okies jer, so dier suro aku check bp setiap 2 ari, ko larat nk g klinik tiap2 ari, kalo kt alor gajah ni konfirm kene menapak, kalo klinik swsta kene byo 5 inggit skali chek...ko igt aku sanggup... Blikk sbn lak klinik 1 msia ttp berehat kate nurse kt situ dr kul 7 ke 8 mlmm..aku kalo dh masuk umah nk kuar sory maleh dh...kesimpulan aku x buat lansung...
Story no 2 lak, ari kamis lps dlm pukul 4 ptg tu la...cc bg tau kene stayback utk majlis penyerah br1m..aku dh cuak gak ni..nk blik perasaan srba salah ader, kesian kat kengkwn dier pun kene memasing smua ader komitmen dgn family, kang kalo aku xblik sapa nk ambik , bas mane ader memlm..kul 6 cc kate aku leh blik xpe mungkin sbb pasai dok sban n aku mengandung kot..ok la aku blik..tp kene naik bas tampin ke sban..dh la tgu punyer lame..sampai tampin bas dh xder..kan pasai bas mogok 2... Nak naik teksi 60 igt wooo ke sbn... Dlm beg duit aku ader 20 igt jer...fikir fikir patah blik AG la..dh 2 satu dun machap bs tu bwk aku round ptut la rege tiket 3.50 ....smpai je pej smua org dh sound2 ala sian nyer..ader yg pelawa tido kt umah la..ader yg ofer nk anta blik...tp ati ni kalo dh setat kj, kalo leh nk abeskn jer...smpai kul 8.30 pg tau br thumbprint blik...ko ader sangup...smpai umah aku tido smpai magrib..hahaha...
Nanti aku smbung ek..bas dh dtg...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...