jom try FIBOX

Asalamualaikum dan salam 1 Malaysia, setelah berabad belog aku ni x berupdate so ari ni aku nak intrduce kat ko org satu lagi shoutbox yg bleh tahan best nyer... so seswai la kalo korang  nak blogwalking, nak chat-chat n segala-gala lah...

Klik sini untuk maklumat lanjut pasal FIBOX ni..

Macam biasa sebelum korang daftar...bacalah dulu ek isi kandungan dan kelebihan yang terdapat dalam Fibox tu..


 
seperti yang korang tgk kat "hai-Hai' aku tu dh tukar pakai FIBOX ni, so harap2 bertambahlah warga @ahli dlm belog den ni ha...hehe..


aku nk wat toturial psl FIBOX ni tp korang kan dh mahir dlm register2 shoutboxkan.. tak payahlah ek den cito, buek la sendili yo...selamat mengexplored k...

cau cin cau...muaaahhhhhhhhhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...