hal~ hal lain

assalamualaikum dan salam 1 malaysia hehe kiter sambung citer smlm..... ari ahad mgu lepas majlis penyerahan BR1M..... kalo diikutkan nama aku tak tersenarai utk menjadi urusetia ari tu....tp ader aku ngada-ngada nak buat gak....so jd gak la urusetia pada ari tersebut.... tidak sedar akan diri aku ni kan....hehe...tapi kolo ko org leh jadi urusetia masa tu mesti ko org akan gase betapa bestnyer pengalaman tersebut...penat mmg penat...tp pengalaman masa tu susah nak dapat tau....aku mungkin dah biasa kot buat kj ni....tapi yang ni lain skit...satu malaysia buat...bagi wit kat org miskin....sedih juga la....ader tu anak ramai....dh tu pakai bj lusuh jer....sanggup tgu nk ambik duit...lame tau nak kene tgu..bukan kejap.....tapi sebab duit no hal punyer....RM 500 sapa nk bagi...rezeki terpijak kate org...tp kalo ader gak org yg bekemampuan minta..aku rasa mmg tak patut...LHDN xde masa yang cukup utk pg umah ke rumah buat siasatan...igt senang nyer kj ker...

apa yang penting nyer aku nak gtau ni ajer...hehe...jgn mara ek...



masuk paper MHI....walaupun paper org melaka jer.....

k nnti sambung lagi k....lepas ni ader story lagi best......tuuuuuuuunnnnngggguuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...