bz di awal setiap thn...

Asalamualaikum dan salam 1 Malaysia, aku ngan bebdk opis mmg sibuk di awal thn ni...almaklumlah ader yg tukar tugas baru, ader pulak yang nk wat azam baru... memikirkan cara2 yg lebih inovatif dan kreatif dalam menyelesaikan keja pejabat supaya tak menimbulkan masalah pada masa akan datang. dan yang paling penting tidak ada sebarang komplen dr masyarakat yg berurusan dengan kami.

aku ni keja kat pej yang berurusan dengan orang awam....so "rakyat 
didahulukan, pencapaian diutamakan"...aku lak sibuk blaja keje br yg berkaitan dgn bencana, kalo ada bencan sibuk la aku, kalo xder..hehe...rilek la aku. ape yang aku tau kj aku bermusim. mcm sekarang ni kan musim hujan, angin kuat so konfirm mesti ader bencana nyer. sibuk skit jer...tp jgn banjir besar mcm kelantan dan pahang....konfirm aku akan jd bz giler...kalo boleh sapa yg kaco time tu aku nk telan hidup2...sbb sblm ni kakak yg uruskan keje ni, kalo sampai jer musim ne kj dh byk dier sampai demam2 la nk kasi setle...nk cuti lg payah. semoga aku leh buat tugas br ni dgn lancar dan x menyusahkan org lain nanti... tp mohon sesaper yg terlibat atau terbabit dapat memberikan kerjasama kpd ku ini... cuma satu jer yg aku takut...aku ni jenis yg cepat marah dan panas...takut aku tak boleh handle bab tu....moga-moga aku kuat utk tugas ni.

ada lagi kiter org kena isi maklumat ni setiap awal thn..iaitu log latihan dan sasaran kerja tahunan...kat situ markah presatasi akan diberi kpd pegawai2 yang dapat mencapai sasaran.


 ni log latihan yang perlu dilengkapkan. latihan , kursus, seminar, taklimat yang dihadiri perlu diisi dlm buku ni. 7 hari tau kene pegi kursus..wajib...haha...berebut-rebut memasing nk g kursus tau.


yang ni pulak bg aku paling payah atau berat betul aku nk isi. hehe...ade yg ckp sesi bodek-bodek akan bermula time ni..hahaha...tipu la kalo aku ckp tak nak jadi yg terbaik tu....hehe...tp aku sendiri leh rasakan masa tu atau rezeki tu blum utk aku..tp aku cuba dan akan terus cuba...lagipun aku kan pencen umo 60 thn..byk lagi masa....rilek...byk yg kene blaja lagi

ok la tu jer kali ni aku nk tulis selamat thn baru ek semoga thn ni akan jd lebih baik dr thn lepas...aku betul2 harapkan yg bebaik jer thn 2012 ni...sbb thn lps byk wat aku sedih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...