ssh nk buat nie...


kita tidak sedar kata-kata atau perbuatan  yang dilakukan menyakitkan hati orang-orang tertentu. kita juga terlepas pandang sehingga hanya menyebut kesilapan orang lain dari menyedari kesilapan diri. Aku mengaku telah membuat kesilapan tersebut ke atas senior pejabat aku. Bak kata pepatah "Telajak perahu boleh diundur terlajak kata buruk padahnya".  Iya aku telah meluahkan kata-kata tersebut tanpa memikirkan akibat yang aku terima.. sampai ari kami tidak bertegur sapa. Aku salah kerana tidak menghormati "orang tua" dan ia cukup membebankan buat aku rasa tertekan dan makin tertekan kerana masalah yang ada pun sudah cukup menekan aku.. adus...
Kak saya minta maaf...ungkapan itu yang mungkin akan menjernihkan keadaan...mungkin sekiranya maaf diberi...tp kenapa sukar sangat mulut ini untuk mengucapkan kata-kata tersebut. Ego ...ya aku memang egois dan mempunyai mulut yang jahat.

4 ulasan:

  1. nk berkata-kata kene pkir dlu kn..^^

    BalasPadam
  2. @SoLy SoLicious tp kiter selalu cakap dulu br fikir..haha..terutama tgh marah...haaha..

    BalasPadam
  3. biar mase je yg tentukan... maybe ada khikmahnye...

    BalasPadam
  4. @@YUNID@TI btul btul...mungkin ada hikmahnya...muhasabah diri..lps ni jgn lps ckp lg...

    BalasPadam

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...