Aku mahu....

aku mahu bangun namun terus pejam
aku mahu duduk badan terus baring
aku mahu berdiri kaki aku lemah
aku mahu berjalan langkah ku longlai
aku mahu berlari langkah ku mati
aku mahu berubah namun alpa tanpa usaha
aku mahu bantuan untuk berubah namun dimana punca
aku mahu hari kelahiran aku kali ni penuh dengan azam yang baru
aku terus terkedu tidak tahu mana tuju.

Ya Allah kepadaMu ku mohon  permudahkanlah segala urusanku, keluargaku, sahabat dan muslimin muslimat di dunia dan di akhirat kelak.

aku mahu..............terus hidup.... untuk menyambut hari lahir ku akan datang...

Selamat Hari Lahir...


 

2 ulasan:

  1. apy besday kema..... lagi hari jumaat hari tu nak wish asik lupe jek... semoge bahagia dan selamat semue nye...

    BalasPadam
  2. apy besday kema..... hope selamat semuanya dan bahagia disamping tersayang bersama anak2....

    BalasPadam

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...