selamat berpuasa

gase mcm br semalam jer aku ucapan kan selamat berpuasa...hehe, so tahun tetap kene puasa jugak tau...pose masa zaman budak-budak dulu....emmm..mmmmmm...jap jap aku kene flash back....aku lupe la....uhuuu...

seingat aku masa budak-budak dulu aku x penah pun abeskan pose mesti ada yang tertinggal...alasan tertinggal tu biasela penat, lapo, itu yang  belum curik-curik makan dan minum belakang mak ngan ayah..buat-buat pose tp sebenarnya dh keyang. aku masa kecik agak nakal, kalo tidak takkan org pangil aku tomboi mase kekecik dulu...

dah besa..dah tau dosa...baru aku penuh pose..hehe...orang pompuan mane posenyer penuh...aku kalo boleh xnak tau ganti pose..leceh sebenarnya...tp ader hikmah sebalik nya..li fikir lah sendiri...

dikesempatan ini aku ucapkan selamat berpose dan semoga pose kali ni memberi sejuta rahmat dan kebaikan..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...