sajer -sajer goreng udang..

np aku x wat entry pasai pose-pose ni.....maleh ker? ader la skit maleh tp yg sebenarnya bulan pose ni aku mmg tak berbuka dengan ayoi...sbb kiter org ader buka gerai kat baza ramadhan. aku balik ayoi dh g baza so smpai pagi. kul 2 ke 3 pg baru sampai uma. sahur pun x masak sbb ayoi dah sesiap belikan makanan. so bukak mata basuh muka terus makan..hehehe...ari sabtu ngan minggu pun x masak sbb teman ayoi g ambik barang. buka kat gerai la apa lagi...uhuuuu...x sempat kalo aku masak n anta kat ayoi sbb kereta ade 1 jer so ssh la skit kalo nk g jegok ayoi kat baza....aku sempat wat menu ni jer sehari sebelum ramadhan...


bahan:
udang
tepung 
telur
garam
serbuk kunyit


cara:
gaul udang bersama serbuk kunyit, garam, dan tepung, kemudian celup telur dan goreng sehingga masak.


lepas dah masak sila hidangkan di samping lelauk yg lain k..lauk ni aku masak penuh kasih sayang untuk dier ni



v




v




v




v



v

cheq atin

dah pandai lapo...ibu..ooooo ibu  kakak lapo la....masak megi boleh.....aku la jawab balik ala ibu masak udang kakak nak tak?.........ok ....kakak nk makan udang ....cepat la bu...kakak lapa dh ni..kakak nk makan....

hehehehe...sekian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...