muka aku natural beauty x?ahaksss

ok fine, muka aku tak kelihatan natural beauty, sbb muka aku nampak pucat dan lesu....tak bermaya dan dah setat nmpak kedut-kedut kat tepi-tepi tu...hehehe..ko orang mesti perasan kalo tgk dedekat. aku ni pakai prodok yg bebiase jer....bak kata org yg mampu dibeli ajer. orang kata kalo nak nmpak cantek kene pakai brand yang memahal, tp aper nk buataku lom mampu nk pakai memahal ni, ni pegi spa pun aku kene jejimat...itu pun sethn skali jer..uhuuu..

tp aku bekenan nak try produk ni, kalo la ader org seponsor aku alangkah nikmat nyer hidup..konfirm muka aku akan nampak muda berseri-seri dan terselah kenaturalan itu. dah la tak pandai meka up, muka lak pucat je memanjang..

produk yang aku maksudkan itu adalah  kat sini (sbb ko org pun leh usha skali produk ni)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...