kapla ku penin

hali-hali mau pikin masak aper....biler di taye

ibu : ari ni abah nak ibu masak lauk per?
abah: ikut ibu la, abah ok jer?

pergh jawapan yang mendatangkan marah.... tau tak marah...aku minta idea dier lak suro aku pikir balik...kang aku masak telur, sadin..

abah: iekk.... ibu masak ni jer ker?

ko tak angin ker dengo....arrrr lantak aku dah taye, tp ko wat cm takde aper pun... tau kapla penin pikir bende lain...tp layan la aku ni sekali sakala bab-bab masak ni...

cube wat ayat cmni

abah : ari ni abah rasa nak makan gulai tempoyak ikan keli, ibu leh x masakkan?
ibu : bleh nyer tada hal, tp kene g kedai la beli ikan ngan santan...hhehehehe..
abah: malas la pulak rasa nyer....
ibu: ermmmm..
abah: kita makan kat luar je la, bleh singgah beli brg dapo skali...

hahaha...mesti jadi lain nyer...hahahaha...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...