uhuuu~~~aku tulis ikut suker aku jer...bleh ker....

as salam dan salam 1 Malaysia....sebelum tu aku mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga sebab sudi jadi follwer aku dan yang sesudi singgah saja2 tu pun aku ucap terima kasih gak...betul kata blgger yang meletup-letup dalam dunia belog ni...tanpa pembaca tidak kisah apa pun status...folower ker...atau tukang kaco ke..janji ader ko orang semua blogger ada. Maknanya aku turut merasa yang aku makin diterima walapun tidak sepopular mane? hehehehe...

kepada semua yang telah menjadi follower tu boleh la..memberi komen...tip-tips yang membina untuk aku maju dalam dunia blog ni...aku ni ader masalah...sebelum buka jer belog aku ada idea yang meletup2...rasa macam-macam nak cerita. Bila nak update jer..tangan dan otak cam x leh berfungsi lak...penin..nak tulis aper..nak wat aper..nak letak gambo ker x?

ko orang penah x rase cm tu? aku betul-betul nak belog ni terus ada sampai bila-bila...nak ader ramai follower...nak jugak la rasa popular tu...emmm...cm xder jer....kekadang sampai aku rasa...xder org pun nk baca aper aku tulis...penin kan..

k la...aku dh curi banyak masa keje ni...k nanti sambung lagi k...



2 ulasan:

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...