Segmen : Gadget Kesayanganku



hehe..aku ni asik gajin join segmen jer...hehe..meh la join kontest ni lak...best gak ooo....
cam biase la.. ni detail 4 da segmen: 

1. Letak banner diatas tu dan LINK kan ke blog muz

2. Buat entri tajuk Segmen : Gadget Kesayanganku3. Dalam entri korang tulis jenama handphone korang, nak letak gambar lagi cun. Kemudian tulis gak dah berapa lama korang guna handphone tu dan macam mana korang dapat handpnone tu samada beli sendiri atau hadiah dari seseorang.4. Simple saja janji ada 3 perkara di atas.5. Letak URL entri korang tu kat kotak komen di bawah ne.6. Siapa nak follow dipersilakan... :)
Segmen berakhir 18 July 2011 Jam 1200 Tengah Malam


jeng..jeng...hehehe...sekarang aku ceciter pasai handphone aku...seperti gambo di atas (ayat skema)..aku baru jer pakai phone ni..ade dalam sebulan kot..aku ni memang gajin beli tpon...tp yg murah2 jer...sbb aku ni jenis yg cuai gak org nyer...kalo tipon tu tak ilang...kena baling kat anak-anak aku...atau pun dimasukkan ke dlm air oleh anak-anak ku juga...yang best kat tipon sbb ade touchscreen dan wifi jer...harga dalam RM 4++...hehe..murahkan...luper la model tipon ni nokia X3..aku beli pakai wit husband dan sbb tipon lame dah rosak..

ok selamat join d segmen la ek..aku nak g caik makan ni...perut udah lapo sih...

salam


1 ulasan:

  1. Tanpa Nama15 Julai, 2011

    semalam aku jumpa X5, pagi ne jumpa X3 g...pas ne X2 kot...*adakah telefon X2...hehe*

    Thx for join...:)

    BalasPadam

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...