aku luper btul ni...harap maaf...betul-betul...luper... (part 2)

 pilih kak jangan x pilih..x cukup dalam stor ader banyak lagi kak..kata jurujual tu....hehehe...ini guper nyer...aku dh mmg lupe pasai kenduri tu...nak balik kg mmg x sempat pun...nak tolon cuci periuk lagi la..kat kg suami aku tu...semua org kg tolong menolog...sesamer wat kerja...sok aku tolong ko lak...kat bandar jer dh setat kurang teamwork cm2...tau dtg tunjuk muker...mkn..bg wit pastu blah...hehehe(aku pun wt cm2 gak), ini pelan adik aku...dier yg saun jom g kl...kiter beli tudung...aku pun taye kat WAK (suamiku)..dier pun kate ok...sbb dier pun nk ambik barang sekali....aku pun sesiapla..dan pegi ke kl.....

 adikku..sedang tekun memilih tudung..skrg ni dier gile kat shawl....

akak pun same...pusing nyer pusing...aku beli 3 elai jer...murah giler kedai ni...aku kalo beli tudung crik yg mura2 jer..jimat wit skit...lagi pun org pompuan ni kan gajin membeli...sok nampak tudung beli lagi...wat pe mahal aku bukan pakai sampai tua tudung tu jer kan.

ain,mak..ajim..mira...peple 2 cik atin...lepak jap..penat dah jejalan..


 ni pulak akibat dari salah step mase nk turun dari kerusi...cian cik amirah....

tu la kisah nyer....TP PASAI BALIK KG 2 AKU MMG LUPER...PLAN PEGI SHOPIN NI ADELAH DIRANCANG SELEPAS TAK TAU NAK WAT AKTIVITI APER CECUTI NI..HARAP MAKLUM...

salam....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...