untuk kali nie

as salam....aku dh x kisah dh aper nk jd ngan belog aku ni...aku taip...edit biler time aku nk jer...ari ni aku gs nk citer...tp x sempat kot..kj kat opis ni melambak....tp nk salahkan sp...aku g ambik cuti seminggu...so ari senin iaitu bersamaan semalam...perghh....naik giler...naik darah....naik la segala yang leh naik....

pergh...biler semak balik kj yg kene wat cepat-cepat sblm cuti tu...eeeeeeeeeeee   manyak salah ooo...aku dh nak pitam dh ni...badan dh serem sejuk...cmner nk g tau kat bahagian kewangan ni aku dah tersalah kira beraper org...hehehe....mampos aku.....kalo ko org tgk muker kakak tu...kesian sih..dh la ngandung...aku lak leh tambah kj lagi lak kt dier yg mmg dh byk kj....kalo bab kewangan ni la...mn tmpt kj pun ko g mesti semak nyer.banyak tul kj... sory la kak...kema tersilap la....btul2 tersilap...lepas ni kema akan pastikan x silap lg...sory ek...

aku la dh kene selsama...lps anak-anak demam...ibu dier lak yg kene...k la ....aper yg terjadi mesti ader sebab kan...so muhasabah diri kiter k...

ngindu  sebenarnya kt belog ni...

bergambo ngan cik tiqah mase g melawat kat taman bunga


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...