penin.....

as salam...ari ni cm biase xder aper pun...aku dok pikir kt ner nk beli sarap ari ni...aku dh lapor dh ni...perut dh gedang gedung...cm2 bunyii ....tp menu untuk ari ni..xda tau la...nk makan pun penng kan...kat Alor Gajah ni maner ader sarapan yg mencabar tekak sgt..paling2 pun roti canai megong...hahaha....mara lak orang alor gajah kat aku lak.... dh la xder kereta..nk g jejauh skit...kengkwn yg ader kete lak xder pun nk pelawa...jom kiter g mkn tmpt sepesel nyer ari ni...hehehehe...

aku n da geng asik membeli sarap kat kantin jer..menu asik2  tu jer....aaaaaaaaaaaaaaaaaa............................bosannnnnnnnnnn ler......nk bgun pepagi masak alamat mmg x bangun la....nk mkn kfc...cm org putih lak....ishhh.....nk makan pun susah kan....

tgk la cmner...kalo ader perubahan menu ari ni aku inform...tp cm x jer.....nasik lemak,roti canai,mee hun sup...x pun kuih-kuih jer.....uhuuuu





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...