terjah 2....

ermmm semalam aku x abes citer lagi sebenarnya....banyak lagi blog yang aku suker sangat terjah...hehehe...asik aku jer terjah dier orang ni biler la agak nye nk terjah aku ni..sedikit keciwa..aku gagah kan jua mengupdate blog walaupun satu je entry setiap ari...aku baru lps mkn pulut tu psl yg semacam jer rase badan ni..tulis pun merapu-rapu..

aku pekenalkan blogger yang best gak la bg aku...setiap entry dier mesti aku bace nyer..ni blog ibu-ibu..seswai la cm aku kan..so no la dier tuan punyer blog tu....



hehe.. naper la aku suke sangat bace blog dier...biler bace je belog dier..secara automatik menyedarkan aku bahawa aku mempunyai dua orang puteri dan seorang suami..hehe...citer-citer yang dier tulis lebih kurang samer jer dgn hidup seharian aku...hehehe...pengunaan bahasa dier pun agak menarik...cool giler...

k... ni pun anatara belog yg rajin aku terjah saper x kenal ngan belog ni... siaper lagi kalo bukan pencinta merah yang sentiasa kalo boleh pokok pun dier nk kaler wane merah gak..hehehe.....belog dier memang gilier babeng nyer femes lol...kalo ko org x tau la kan mmg ..... isi sendiri...otai blogger tu....ko tgK dier nyer folower ader bp? hebat ke x...



k la..ader kj ni...lain kali aku sambung k....tata

salam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...