pasai aper lamer x update.....malas ka?

As salam n salam 1 Malaysia, aku bukan la seorang penulis yang baik dan bukan penglipur lara yang yang hebat tetapi hanya seorang blogger yang tidak beraper rajin hendak mengUPDATE blog sendiri. Aku Tinggalkan kejap dunia blog seketika untuk mambawa diri...hehehehe....tak de maknanya aku nk bawa diri. Pejabat aku ni sibuk untuk mendapatkan 2 anugerah penting untuk tahun ni salah satu yang betul-betul kami semua berusaha keras ialah PERSIJILAN AMALAN BERKUALITI 5s.

baik berbalik kepada tajuk, aku tidak mempunyai masa sangat nak update almaklumlah kan, aku tolong bebdk opis maner yg leh di tolon. aku ni bukan la gajin dan kreatif sangat pun nk menghias atau hendak memberi idea yang bernas..(sbb aku mmg tak  wat sebenarnya). Akan tetapi untuk Pejabat aku gagahkan jua la...akhirnya Pejabat kami telah diangerahkan Persijilan tersebut dengan markah yang mengagumkan sebanyak 96%....heheh..bangga kejap...so sesaper yang tengah plan nak wat sijil 5s tu boleh la datang melawat dekat Pejabat aku ni...boleh dapat maklumat lengkap kat sini. TAAAAANIIIAAAAHHHHH !!!usaha kita selama ini berbaloi-baloi. Aku tengah tunggu bila Pejabat nak wat party ni....heheh

mesti gamai yang pening ni aper yang dimaksudkan dengan 5s itu...aku akan cerita di entry akan datang.

k tatata...

salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...