ari ni,,,

Dh lamer giler aku x tambah follower br..guper2 nyer bkak je pepagi td tambah sorang folower ni..aku lom sempat nk terjah blog dier...hehe....tq kos sudi jg folower saye ek...aku ari ni pepagi lagi dh g melalak nie smua kerana pej., aku join koir pej la...pikir lain la ni...

lepas 2...sebuk la nak contek jab. nk follow up pasai maklumblas isu2 berbnagkit..mcm2 la...nk wt kad perpisahan utk bos..dier dh dpt tuka g putrajaya...aku jer lom dpt jer tukar2 lagi...penat sih asik ulang alik jer...badan nak lemah dh..tp aku gagahkan jua utk mencari rezeki...kalo ikut perangai mase muda-muda dulu aku dh berenti crik kj lain dh ni...tp bile dh berusia ni kiter cm dh jd lain lak...pertukaran hormon badan kot...

so br lps mkn tgh hari ngan bebdk unit utk meraikan majlis perpisahan bos itu..keyang sih....alhamdulillah rezeki kan....cm2 lauk ader....gulai nenas ikan masin sepat, sotong kering sambal,ayam goreng berempah dan ulam-ulaman,sambal belacan...air sirap..uhuuu...

sekarang ni rehat time..n g tido jap...

salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...