alamak.......

as salam....pepagi nie line tenet  cm ok jer....aku pun dh lamer x update blog...ermmmmm.......berbalik pd tajuk asal tu...ALAMAK.....ini merujuk kepada "aku x sempat nk g byo wit saman la."..amacam...asal pegi jer penuh...asal nk pg byo jer wit lak xder..aku kena saman psai bwk kete lelaju kt highway...hehehe...tp bkn aku yg bwk org lain..jeng jeng....kema kalo bwk kete cm kura2...hahahaha....

tp aper nk wat..org mn tau kiter nyer susah...aku mmg tgh susah-susah giler skrg ni...kepala beserabut..cm-cm nk fikir....tp x kan aku nk citer secara live n ekslusif  lak kt blog ni....ni pun aku dh tercerita gak....ini untuk org2 yg sudi nk baca n fham...

selagi kiter hidup kiter akan dihujani dgn pelbagai masalah hidup,bender2 best pun ader gak....tp yg semua org dok pening kepala...sampai tak tido...makan banyak2...ni menunjuk kan yg mereka dilanda masalah. tidak kira la aper pun masalah mereka.mereka ni tidak akan gtau semua org sekeliling pasal masalh mereka. mungkin pasai malu atau x nk susahkan org sekeliling tp ader gak yg gtau tp org tu wat dek jer x nk tolong aper2..atau org tu gtau lak masalah kwn tu kat org lain...tak malu ker org tersebut kalo hal rumah tangga dicerita kat semua org.

masing-masing ader cara nk setlekan problem memasing yg penting jgn lupa yg Allah tu Maha Penyanyang, Pemurah,Pengampun dan segala puji Pada Nya. kiter berserah pada nya n berdoa semoga diberi petunjuk mcm mane nak setle kn prob atau memberi kiter ketenang supaya dapat berfikir dgan baik.

dh la..aper yg kema membebel ni pun x tau..aku nk citer pasai saman jer td tp melalut lak...k la...


salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jgn x komen krn komen2 anda amat la sy hargai...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...